Soustředění Srní - 4. den

Vydáno dne 18. 05. 2012 (počet přístupů 1198)

Aktualizace: 20. května, 12:40

Krátké zprávy z právě probíhajícího soustředění:

1. Den
Příjezd 10:00. První lehký výběh 12km, pro některý nejdelší výběh v životě. K obědu těstoviny.
Hodina poledni klid, pokoje parádní! Odpoledne tvrdé posilováni: sprinty, kliky, 15 minut běh do vrchu - ani pan Seeman nemohl popadnout dech.
Poté dvě hodiny bazén na čtyřech drahách. Večeře formou bufetu o mnoha chodech.

2. Den
Snídaně 6:45, bazén 7:30. V 10:45 odchod na celodenní výlet. Vyrazili jsme směr Prášilské jezero, dále výstup na Poledník. Zde jsme dali oběd a vzpomínali na cyklo výlet na tento vrchol (1315 m n. m.). Odtud na Tříjezerní slať. Cestou brod a sníh. Vše jsme zvládli a posledních 7 km jsme doběhli. Celkem tedy 32 km a za 15 minut nástup na bazén do 19:00.
Den jsme zakončili opět večeří o šesti chodech.

3. Den
Snídaně se trochu opozdila. Na dětech byla znát únava ze včerejška. Po bazénu jsme měli běžecký trénink s výkladem správné techniky od zkušeného běžeckého trenéra Pavla Škáby. Bohužel již někteří necvičili podle našich představ. Po obědě následuje hodina a půl klidu a ve 14:00 výběh okolo plavebního kanálu.
První Pavlova skupina dala 14km s překonáváním velkých kopců. Zbytek uběhl 15km (malá skupinka se ke konci utrhla a uběhla 17km). V průběhu běhání jsme posilovali a sprintovali. Na hotel jsme doběhli jen tak tak, abychom stihli odpolední trénink. Po bazénu bylo protažení a vydatná večeře.

4. Den
Poslední den jsme začali tradičně dvěma hodinama v bazénu. Po krátkém odpočinku následovalo posilování a běh. Soustředění zakončuje oběd a cesta do Prahy. Překonali jsme hranici 100 km (z toho 35 km v bazénu). Zítra ráno trénink suchá i bazén normálně.